Case Study
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Zmiana siedziby firmy to nie tylko zaktualizowanie oficjalnej dokumentacji i powiadomienie odpowiednich organów. To też zaplanowanie sporego przedsięwzięcia.

 

 

 

Zmiana siedziby firmy to nie tylko zaktualizowanie oficjalnej dokumentacji i powiadomienie odpowiednich organów. To też zaplanowanie sporego przedsięwzięcia.

 

 

 

Jakie wyzwania wiążą się z przeprowadzką biur?

Przeprowadzka firmy zawsze jest sporym wyzwaniem logistycznym, ale w przypadku przedsiębiorstw sprawa jest nieco bardziej złożona. Wynika to z:

  • dużej ilości sprzętu

Komputery, drukarki, skanery, kserokopiarki, potężne niszczarki do dokumentów - takie sprzęty kosztują wiele i żadna firma nie chce narazić ich na niebezpieczeństwo podczas przenosin. Wyzwaniem staje się więc nie tylko odpowiednie zabezpieczenie każdego urządzenia, ale też umiejętne wyniesienie sprzętu, załadunek do samochodu i wniesienie go do nowego biura. Większość osób prywatnych nie ma doświadczenia z przewożeniem urządzeń elektronicznych. Jeśli takie wyposażenie kupujemy do własnego mieszkania, zazwyczaj zamawiamy usługę transportu i wniesienia sprzętu do domu. Decydując się na przeprowadzkę firmy, tym bardziej warto zadbać o to, żeby drogocenne wyposażenie cało dotarło do mety.

  • dużej ilości akt

Każde przedsiębiorstwo dysponuje firmowymi archiwami. W niektórych przypadkach takie zbiory mogą być bardzo pokaźne. Opróżnienie regałów, szafek i załadunek dokumentacji to bardzo czasochłonne zadanie. Pamiętać należy też o tym, że takie akta to nie firmowe wyposażenie, a bardzo istotna dokumentacja, której często wymagają od nas instytucje kontrolujące i urzędy. Trzeba więc traktować ją z dostateczną uwagą i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zgubieniem. W związku z dokumentacją firmową wiąże się jeszcze jedno wyzwanie, a więc takie przeniesienie akt, aby można było w szybki sposób odwzorować archiwum w nowym miejscu, z zachowaniem porządku i odpowiedniej kolejności.

 

Przeprowadzka firmy - jak zajmują się tym profesjonaliści?

Jak widać, przeniesienie zawartości biura jest złożoną czynnością i nie trudno tu o różnego rodzaju komplikacje. Właśnie dlatego tak ważne jest, żeby takie zadanie zlecić profesjonalnej firmie.

Dobry usługodawca zatroszczy się o to, żeby na samym początku dokładnie zaplanować przedsięwzięcie. Przedstawiciel firmy będzie więc chciał poznać jak najwięcej szczegółów dotyczących naszego wyposażenia oraz oczekiwań, jakie mamy w związku z pomocą. Niektóre podmioty oferują m.in. kompleksowe wsparcie w opróżnianiu mebli, co dla części klientów, zwłaszcza tych zapracowanych, jest bardzo atrakcyjną opcją.

Na podstawie tych szczegółowych informacji, usługodawca wycenia przeprowadzkę. Tutaj warto zaznaczyć, że profesjonalne przedsiębiorstwa, chociaż indywidualnie określają koszt mają jasne warunki wyceny. Firmy takie jak np. Heros Przeprowadzki powiadomią nas dokładnie, co i w jaki sposób wpłynęło na ostateczną cenę usługi.
Dla powodzenia całego przedsięwzięcia, istotne jest również fachowe rozmieszczenie przedmiotów wewnątrz pojazdu. Nieco inaczej do tej czynności pochodzi się, podczas transportu mebli, a inaczej, gdy w grę wchodzą również urządzenia elektroniczne.

Oprócz wszystkich powyższych kwestii, ważny jest też czas wykonania usługi. Przeprowadzka biura powinna zachodzić sprawnie, aby nie paraliżować działalności firmy. To kolejny powód, dla którego warto w takich sytuacjach skierować swoje kroki do doświadczonych specjalistów.

WhitePress Prawa